מהזדמנות ורעיון לעסק מצליח 
       יזמות עסקית, אינטרנט, ניו מדיה וטכנולוגיה 

       הרצליה - תל-אביב - רמת השרון  - כפר-סבא  - רעננה  - הוד השרון  - 
       גבעתיים - רמת-גן  - פתח-תקוה - נתניה - גבעת שמואל       


 

Spanish Russian Francais English עברית

 09-7602716
החרושת 27, רעננה ת.ד. 2384
למפת הגעה לחצו כאן
 
 
 







בואו לחשוב כמו יזם - סדנא חדשה




חולמים אבל חוששים?

יש לכם הרבה רעיונות עסקיים אך לא יודעים איך לבחון ולבחור?

רוצים לגלות את היזם שבכם?


בואו  "לחשוב כמו יזם" בעזרת סדנא יחודיית לפרטים לחצו>>>
 

 אמינות - מט"י רעננה


אמינות האתר

 
האמון של הצרכן בכם ובשירות שלכם הינו מרכיב חשוב ביותר במכירה דרך האינטרנט. לחלק מהאנשים קשה יותר לבטוח בשירות או במכירה דרך האינטרנט. חלקם חושדים שמדובר ברמאות ושהם לעולם לא יראו את המוצר אותו הזמינו, אחרים חוששים לקבל מוצר פגום ושלא "יהיה להם עם מי לדבר" כאשר ירצו להחליפו. לכן, יצירת אמינות של האתר והשירות שלכם, הינה מרכיב קריטי להצלחתכם. הדרך הטובה ביותר ליצור אמינות, היא אכן להיות אמין, ולעמוד בהתחייבותכם.
 
להלן מספר דרכים העוזרות ללקוח להרגיש "בטוח" ולכן להגדיל את הסיכוי שהוא יבצע רכישה:
  • הקטינו את הסיכון עבור הלקוח- ניתן להקטין את הסיכון ללקוח על ידי מתן אפשרות להחזר כספי במקרה של חוסר שביעות רצון, ולהבטיח את החלפת המוצר במקרה של מוצר פגום.
  • ספקו ללקוח את מירב המידע – חשוב שהלקוח יידע מתי לצפות לקבלת המוצר, איך המוצר יגיע אליו, באיזה אופן ישלם, כמה תשלומים יקבל, וכל מידע נוסף שיכול להיות רלוונטי על התהליך. חשוב שללקוח תהייה גישה למידע זה, גם לפני אקט הרכישה, כדי ליצור אצלו את תחושת הביטחון והוודאות.
  • עזרו ללקוח להאמין שאתם "אמיתיים" – הציבו במיקום בולט באתר את המידע עליכם או על החברה: איפה אתם יושבים, מספרי הטלפון והפקס שלכם, כתובת האי מייל שלכם,  וכל מידע שיכול לתרום לאמינותכם. כמובן שיש חשיבות גם לזמינותכם עבור הלקוח, כלומר אם תספקו מספר טלפון אך כשהלקוח הפוטנציאלי יטלפן אף אחד לא יענה לו, לאחר מספר ניסיונות ספק אם הלקוח יחשוב שמדובר בעסק רציני או אמיתי.
  • הוסיפו קישורים חיוניים בדף הכניסה – קישורים ל"שאלות נפוצות" "דרך ליצירת קשר" ו"מי אנחנו" (פרטים על החברה).
  • עדויות צרכנים – הוסיפו לאתר עדויות אמתיות של צרכנים מרוצים. פעמים רבות קורה שלקוחות מרוצים כותבים מכתבי תודה מיוזמתם. במידה ולא קיבלתם כאלה, ניתן לבקש כאלו. בנוסף, יש לבקש את הרשות לפרסם אותם, וכן לבקש שהצרכן יכתוב את כתובת האי מייל שלו במכתב התודה כדי להגביר את אמינות המכתב, וכדי לאפשר ללקוחות פוטנציאלים אחרים לפנות אליו. בדרך כלל אנשים אוהבים לעזור, ולכן במידה שהלקוחות שלכם היו מרוצים, יש סיכוי טוב שהם יסכימו לשתף פעולה.
  • אישור אוטומטי – לאחר ביצוע הרכישה, השתמשו במשלוח מייל אוטומטי (Autoresponder) לשליחת אי מייל ללקוח שמאשר את רכישתו. האישור האוטומטי שומר על קשר עם הצרכן, ומחזק אצלו את תחושת האמינות ואת התחושה כי ביצע החלטה טובה ברכישה. 

Go Back  Print  Send Page

חולם/ת על  קריירה ביזמות  

קורס ניהול ביום אחד
מט"י רעננה בשיתוף בית הספר לניהול ומנהיגות מזמינים אתכם לקורס ניהול ביום אחד עם מיטב המרצים בישראל.

חדש בסדרת המדריכים
המדריך הקצר להקמת עסק 

חבילת סדנאות מוזלת

מדגדג לך יזמות ואת/ה לא בטוח/ה איך לגשת לנושא



 קרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה

מחפש/ת משקיע למיזם!

 "בדרך שלי לעסק עצמאי"
פרויקט יזמות לדורשי עבודה 

קרן שמש
לעידוד יזמים צעירים

TheHive by Gvahim 
start-up accelerator
 
 
מטי רעננה מתמחה ב: הקמת עסק, גיבוש רעיון, יזמות עסקית, סטארט אפ, פתיחת עסק, יעוץ עסקי, הלוואות לעסקים, תוכנית עסקית ועוד

לייבסיטי - בניית אתרים