מהזדמנות ורעיון לעסק מצליח 
       יזמות עסקית, אינטרנט, ניו מדיה וטכנולוגיה 

       הרצליה - תל-אביב - רמת השרון  - כפר-סבא  - רעננה  - הוד השרון  - 
       גבעתיים - רמת-גן  - פתח-תקוה - נתניה - גבעת שמואל       


 

Spanish Russian Francais English עברית

 09-7602716
החרושת 27, רעננה ת.ד. 2384
למפת הגעה לחצו כאן
 
 
 







בואו לחשוב כמו יזם - סדנא חדשה




חולמים אבל חוששים?

יש לכם הרבה רעיונות עסקיים אך לא יודעים איך לבחון ולבחור?

רוצים לגלות את היזם שבכם?


בואו  "לחשוב כמו יזם" בעזרת סדנא יחודיית לפרטים לחצו>>>
 

 טיפים לכתיבת תוכן האתר - מט"י רעננה



 טיפים לכתיבת הטקסט 



עיצוב האתר, התמונות והאפקטים המרהיבים אכן תורמים רבות ליצירת אתר מעניין ומוצלח. עם זאת, אין לשכוח את החשיבות של הטקסט, המהווה בסופו של דבר את היסוד החשוב עליו נבנה האתר. לטקסט ישנה חשיבות רבה, והוא שמעביר את המסרים לקוראים. יש לציין, כי לטקסט גם חשיבות גדולה בהליך החיפוש וקביעת הדירוג על ידי מנועי החיפוש דוגמת גוגל. אולם, הטיפים הבאים מתמקדים בהיבט של הפנייה והכתיבה הנכונה ללקוח:
 
  • חשוב להקפיד על כתיבה ברורה, עניינית ונטולת שגיאות כתיב. רצוי לשמור על פסקאות קצרות, וניתן אפילו להשתמש בפסקאות באורך משתנה כדי ליצור עניין אצל הקורא (למרות שלא רצוי להגזים בשינוי הגדלים כדי לא ליצור מראה "מקושקש").
  • פנייה בגוף שני- רצוי שימוש בזמן ציווי וכתיבה בגוף שני. לדוגמא: קנה שתי אריזות וקבל אחת חינם. כמו כן, רצוי להמעיט בשימוש בגוף מדברים ("אנחנו") כאשר כותבים על החברה, אלא להעביר את המידע על ידי התייחסות ללקוח. לדוג': "אתה תקבל את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר".
  • נימה אישית - יצירת אווירה אישית באתר, יכולה ליצור תחושת קשר ואמון טובה יותר אצל הלקוח. אם מדובר על אתר המציע שירות אישי, או אם יש לחברה או למנהליה סיפור הקמה מעניין, כדאי במיוחד לכתוב בנימה אישית.  
  • הכותרת הראשית צריכה להציג מה העסק מציע בצורה פשוטה וברורה. חשוב לא להסתפק בכתיבת שם העסק בלבד ככותרת. תפקיד הכותרת היא "למשוך" את הלקוח. דרך טובה לעשות זאת זה לתאר מה האתר מציע תוך כדי שילוב אלמנט שיווקי , כגון:" פנק את עצמך עם המסג' של מרכז השיאצו". חשוב כי הכותרת תהייה בולטת (בגודל ובפונט מתאימים).    
  • אורך הטקסט – אורך הטקסט צריך להיות כזה שמצד אחד לא יכביד מידי על הקורא, ומצד שני שיהיה מספיק ארוך כדי לבטא את היתרונות של המוצר/השירות. אומנם קריאת טקסט ארוך על מסך מחשב אינה דבר נוח במיוחד, אך יש לאזן זאת עם כך שכדי לבצע רכישה הלקוח הפוטנציאלי ירצה לרוב לקבל מידע מורחב. כמו כן, מידע מורחב יכול לתרום לתחושת האמון אצל הלקוח, כלומר שמדובר בחברה רצינית שתעמוד במילה שלה.
  • גרסת הדפסה- פעמים רבות, גולשים אוהבים להדפיס חלק מהמידע שאותו הם קוראים. לכן, יש ליצור גרסת הדפסה לדפי מידע חשובים, או לחילופין לוודא כי הרזולוציה של העמוד בהדפסה ברורה דיו.
 
 

Go Back  Print  Send Page

חולם/ת על  קריירה ביזמות  

קורס ניהול ביום אחד
מט"י רעננה בשיתוף בית הספר לניהול ומנהיגות מזמינים אתכם לקורס ניהול ביום אחד עם מיטב המרצים בישראל.

חדש בסדרת המדריכים
המדריך הקצר להקמת עסק 

חבילת סדנאות מוזלת

מדגדג לך יזמות ואת/ה לא בטוח/ה איך לגשת לנושא



 קרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה

מחפש/ת משקיע למיזם!

 "בדרך שלי לעסק עצמאי"
פרויקט יזמות לדורשי עבודה 

קרן שמש
לעידוד יזמים צעירים

TheHive by Gvahim 
start-up accelerator
 
 
מטי רעננה מתמחה ב: הקמת עסק, גיבוש רעיון, יזמות עסקית, סטארט אפ, פתיחת עסק, יעוץ עסקי, הלוואות לעסקים, תוכנית עסקית ועוד

לייבסיטי - בניית אתרים