מהזדמנות ורעיון לעסק מצליח 
       יזמות עסקית, אינטרנט, ניו מדיה וטכנולוגיה 

       הרצליה - תל-אביב - רמת השרון  - כפר-סבא  - רעננה  - הוד השרון  - 
       גבעתיים - רמת-גן  - פתח-תקוה - נתניה - גבעת שמואל       


 

Spanish Russian Francais English עברית

 09-7602716
החרושת 27, רעננה ת.ד. 2384
למפת הגעה לחצו כאן
 
 
 







בואו לחשוב כמו יזם - סדנא חדשה




חולמים אבל חוששים?

יש לכם הרבה רעיונות עסקיים אך לא יודעים איך לבחון ולבחור?

רוצים לגלות את היזם שבכם?


בואו  "לחשוב כמו יזם" בעזרת סדנא יחודיית לפרטים לחצו>>>
 

 טיפים לעיצוב האתר - מטי רעננה



טיפים לעיצוב האתר
 
בעיצוב האתר נכנסים שיקולים כלכליים, האם לשכור מעצב מקצועי או חברת בניית אתרים שתעצב לי את האתר באופן ייחודי? או שמא לעשות זאת לבד?  בכל מקרה, הן אם אתם מחליטים לבנות אתר לבד והן אם אתם מחליטים להיעזר בגורם מקצועי כזה או אחר, ישנם כמה כללי אצבע שכדאי לדבוק בהם:
  • מבנה האתר ושימוש באפקטים - כדאי להקפיד על מבנה אתר כמו זה שיש ברוב הגדול של האתרים. כלומר, רצוי לא "להיסחף" באפקטים יוצאי דופן שהגולש לא רגיל אליהם. בנוסף, יש לזכור שבסופו של דבר מה שמעניין את הקורא זה המידע, ולכן גם אם משלבים עיצוב מעניין, יש לוודא שהוא לא מאפיל על הכתוב.
  • שימוש בצבעים - כדאי לבחור צבע שמזוהה עם החברה שלכם, ולכלול אותו באופן דומיננטי במרכיבים השיווקים של החברה, וכך כמובן גם באתר שלכם. במידה ואין לכם צבע שמזוהה עם החברה, חשוב להתאים את השימוש בצבעים לסוג המוצר. כך לדוגמא: במכירת מוצרים שקונים מהרגש, כדאי להשתמש בצבעים "חמים", ובמוצרים שקונים באופן שכלתני כדאי להשתמש בצבעי הכחול השונים.
  • שילוב תמונות – אכן תמונה יכולה להיות שווה אלף מילים אבל חשוב לא להעמיס את האתר ביותר מידי תמונות. תמונות מומלצות הן כאלו שממחישות את המוצר או שתורמות לאווירה של האתר בהתאם לסוג העסק. מרכיב נוסף שיכול לתרום הינו תמונות של אנשים, שכן הם תורמים לתחושת הקשר האישי והאמינות מול הלקוח. חשוב שתמונות האנשים יעזרו להעברת המסר או ליצירת האווירה, ושלא תיווצר תחושה שהם לא קשורים בכלל לאתר או לנושא שלו.
  • שילוב אנימציה - רצוי להימנע מהסחות דעת מיותרות באתר. במידה והאנימציה תורמת להמחשת השימוש באתר או במצב שאתם רוצים למשוך את תשומת הלב של הגולש לפינה חדשה, אז ניתן לשקול את השימוש בה.
  •  בחירת הלוגו- הלוגו הוא השם של החברה בכיתוב המיוחד הקבוע בו הוא מופיע. הלוגו צריך להיות "נקי" ומקצועי, ורצוי להציב אותו בפינה העליונה של האתר. רצוי לנצל את מירב המקום בכותרת לצורך כותרת המבטאת את התועלות עבור הלקוח ולא לצורך הלוגו. 
  • הגלילה- עדיף להשתמש בדף ארוך שמתגלגל מטה (גלילה) ומכיל את כל המידע בעבור הגולש לעומת שימוש בלינקים למקומות אחרים באתר. לחיצה על לינק נחשבת כפעולה דרסטית יותר בעבור הגולש, לעומת גלגול מטה של הדף לצורך קריאת מידע נוסף. אם הלקוח הביע התעניינות במוצר, הוא יקרא את כל המידע, ודווקא השימוש בדף ארוך יכול להגדיל את הדבקות שלו באתר ובמוצר (הוא לא "ילך לאיבוד" בין הלינקים).

Go Back  Print  Send Page

חולם/ת על  קריירה ביזמות  

קורס ניהול ביום אחד
מט"י רעננה בשיתוף בית הספר לניהול ומנהיגות מזמינים אתכם לקורס ניהול ביום אחד עם מיטב המרצים בישראל.

חדש בסדרת המדריכים
המדריך הקצר להקמת עסק 

חבילת סדנאות מוזלת

מדגדג לך יזמות ואת/ה לא בטוח/ה איך לגשת לנושא



 קרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה

מחפש/ת משקיע למיזם!

 "בדרך שלי לעסק עצמאי"
פרויקט יזמות לדורשי עבודה 

קרן שמש
לעידוד יזמים צעירים

TheHive by Gvahim 
start-up accelerator
 
 
מטי רעננה מתמחה ב: הקמת עסק, גיבוש רעיון, יזמות עסקית, סטארט אפ, פתיחת עסק, יעוץ עסקי, הלוואות לעסקים, תוכנית עסקית ועוד

לייבסיטי - בניית אתרים