מהזדמנות ורעיון לעסק מצליח 
       יזמות עסקית, אינטרנט, ניו מדיה וטכנולוגיה 

       הרצליה - תל-אביב - רמת השרון  - כפר-סבא  - רעננה  - הוד השרון  - 
       גבעתיים - רמת-גן  - פתח-תקוה - נתניה - גבעת שמואל       


 

Spanish Russian Francais English עברית

 09-7602716
החרושת 27, רעננה ת.ד. 2384
למפת הגעה לחצו כאן
 
 
 







בואו לחשוב כמו יזם - סדנא חדשה




חולמים אבל חוששים?

יש לכם הרבה רעיונות עסקיים אך לא יודעים איך לבחון ולבחור?

רוצים לגלות את היזם שבכם?


בואו  "לחשוב כמו יזם" בעזרת סדנא יחודיית לפרטים לחצו>>>
 

 מתן שירות


 
שירות

 
כולנו כבר מכירים את כל התיאוריות, הטיפים והמנטרות בנוגע לתחום שירות בעסקים וכולם כבר יודעים שלמעשה, השירות הוא המנוע של העסק ומה שמבדיל אותו מהאחרים.
 
מתן שירות בעסק הוא אחד מהאלמנטים החשובים ביותר של התהליך העסקי ויש מומחים הטוענים שהוא המרכיב החמישי של ארבעת ה ממ'ים מתן שירות. שמהווים את תמהיל השיווק הנכון לעסק הקטן, דהיינו: מקום, מחיר, מכירות, מוצר ו... מתן שירות.
 
כאמור, נאמר כבר רבות על נושא השירות אך נשאלת השאלה, כיצד הופכים מילים לכלים ישומיים?
מיד אספק מספר כלים שימושיים, אך ראשית חשוב לזכור כי השירות מתחיל עוד לפני שהלקוח הפוטנציאלי חצה את סף הדלת ונכנס לעסק. זה מתחיל במידע הראשוני והבסיסי אותו מספק העסק על המוצר/השירות שהוא מעניק, כדי ליצור אצל הלקוח "טריגר" ולהניע אותו לפעולה.
 
מידע כזה ניתן להעביר באמצעות "ברושור" שהוא למעשה דף אינפורמטיבי וברור על מה שהעסק מעניק. חשוב לכתוב בו נקודות עיקריות וכמובן את פרטי התקשרות כגון: מס' טלפון, מס' פקס, כתובת לדואר, כתובת e – mail וכתובת אתר באינטרנט, שמאוד רצוי שיהיה לעסק, כך יכול הלקוח לשוטט לו ברחבי האתר ללמוד על העסק ולבוא מוכן יותר לפגישה ורציני יותר בכוונתו.
 
כאשר מחליט הלקוח לפנות לעסק כאן מתחיל השירות האקטיבי, חשוב לענות לו באדיבות לשיחת הטלפון ולענות לו על שאלותיו בנימוס וסבלנות אם השיחה תנעם לו, הוא יבין שהעסק רציני וכדאי לו להגיע לפגישה. כאשר הוא כבר מגיע, חשוב לעשות לו "חיים קלים", להעניק לו הסבר מפורט על דרכי הגעה ואם יש צורך, אף לשלוח לו מפה מפורטת. כחלק מהשירות הטוב, רצוי לדאוג לחנייה מסודרת ונוחה ושלט גדול ובולט בחזית העסק, במידה ויש בודק בטחוני בכניסה לוודא שהוא אדיב, לבדוק שהחזית והכניסה נקיים המעלית (אם יש) עובדת, שיש נגישות לנכים וכד'
 
הלקוח עשה מאמץ והגיע, יש לדאוג לקבל אותו בסבר פנים יפות, רבים חושבים שרק כאן מתחיל השירות לפעול, אבל זו טעות. במפגש הפיזי ללקוח כבר יש רושם ראשוני על העסק ועובדיו ולכן אם היחס היה טוב עד כה קל יותר יהיה לדובב אותו ולסגור עסקה.
 
במהלך הטיפול בלקוח חשוב לשמור על אדיבות ומקצועיות, להציע לו לשתות משהו ולשבת במקום נוח ושקט וחשוב ביותר לשמוע את צורכי הלקוח ולהעניק לו הרגשה שאתם פה בשבילו בכדי לפתור לו את כל בעיותיו. יחד עם זאת חשוב להישאר ממוקדים ואסרטיביים לאורך כל התהליך ולהבהיר לו שאתם פועלים לרווחתו האישית, אך גם למטרת הרווח שלכם.
 
במידה ונסגרה עסקה ונעשתה המכירה, גם כאן לא נגמר השירות וחשוב להתחיל את השירות שלאחר המכירה. במוצרים מסוימים מדובר באחריות טכנית ובשירותים ומוצרים אחרים מדובר על מענה ותמיכה לכל בעיה שמעלה הלקוח, חשוב לא להתעלם מלקוח פונה משום ששירות טוב יוביל ללקוחות חוזרים ואין שיווק יותר טוב מלקוח מרוצה שמביא עמו הרבה לקוחות חדשים.
 
אז חשוב לזכור, שירות טוב לאורך כל הדרך זה הסוד לעסק משגשג!
 
 

חולם/ת על  קריירה ביזמות  

קורס ניהול ביום אחד
מט"י רעננה בשיתוף בית הספר לניהול ומנהיגות מזמינים אתכם לקורס ניהול ביום אחד עם מיטב המרצים בישראל.

חדש בסדרת המדריכים
המדריך הקצר להקמת עסק 

חבילת סדנאות מוזלת

מדגדג לך יזמות ואת/ה לא בטוח/ה איך לגשת לנושא



 קרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה

מחפש/ת משקיע למיזם!

 "בדרך שלי לעסק עצמאי"
פרויקט יזמות לדורשי עבודה 

קרן שמש
לעידוד יזמים צעירים

TheHive by Gvahim 
start-up accelerator
 
 
מטי רעננה מתמחה ב: הקמת עסק, גיבוש רעיון, יזמות עסקית, סטארט אפ, פתיחת עסק, יעוץ עסקי, הלוואות לעסקים, תוכנית עסקית ועוד

לייבסיטי - בניית אתרים