מהזדמנות ורעיון לעסק מצליח 
       יזמות עסקית, אינטרנט, ניו מדיה וטכנולוגיה 

       הרצליה - תל-אביב - רמת השרון  - כפר-סבא  - רעננה  - הוד השרון  - 
       גבעתיים - רמת-גן  - פתח-תקוה - נתניה - גבעת שמואל       


 

Spanish Russian Francais English עברית

 09-7602716
החרושת 27, רעננה ת.ד. 2384
למפת הגעה לחצו כאן
 
 
 







בואו לחשוב כמו יזם - סדנא חדשה




חולמים אבל חוששים?

יש לכם הרבה רעיונות עסקיים אך לא יודעים איך לבחון ולבחור?

רוצים לגלות את היזם שבכם?


בואו  "לחשוב כמו יזם" בעזרת סדנא יחודיית לפרטים לחצו>>>
 

 קביעת מילות מפתח



 טיפים לקביעת מילות מפתח לאתר 

 
שלב קביעת מילות המפתח הינו שלב הכרחי וחיוני שמטרתו לגרום לכך שהגולשים באינטרנט יוכלו להגיע לאתר שלכם דרך מנועי החיפוש השונים. תחילה, יש למצוא את מילות המפתח שרלוונטיות לאתר שלך. השאיפה הינה למצוא את אותן מילות המפתח בהן לקוח פוטנציאלי ישתמש כאשר יערוך חיפוש במנוע החיפוש. חשוב להשתמש במילות מפתח שמתארות את האתר שלך, אך יש גם לשאוף למצוא מילים שתהייה להן תחרות מעטה יותר. באופן זה סיכויי האתר שלכם למיקום טוב בדירוג יגדלו. לדוגמא: קביעת מילת חיפוש כללית מידי, אפילו שהינה רלוונטית לאתר שלך, תביא לתחרות רבה בתוצאות החיפוש.
 
לעיתים כדאי אפילו לבחור במילים שמתארות את האתר בצורה ספציפית. אע"פ שתיאור ספציפי כנראה יקטין את מספר הפעמים שהאתר שלכם יופיע כאפשרות בדירוג התוצאות, הוא יצמצם את התחרות עם אתרים אחרים בדירוג, וכך יגדיל את סיכויו להימצא בדירוג טוב. 
 
תהליך קביעת מילות המפתח:
  • סיעור מוחות – יש לערוך רשימה של מילים וביטויים שיכולים להיות קשורים לאתר שלכם.   כדאי לערוך את סיעור המוחות עם מספר אנשים, שכן לאנשים שונים מילים שונות בהן היו משתמשים לחיפוש.
  • העזרות בתוכנות עזר - ישנם כלים זולים או אפילו ללא תשלום באינטרנט, אשר מאפשרים את הרחבת וחקירת המילים שנמצאו בסיעור המוחות. כלים אלו, יעזרו לכם לבחור באילו מילות חיפוש ובאילו ביטויים להתמקד.   
  • בדיקת אתרים אחרים – בדקו באילו מושגים משתמשים אתרים אחרים. ניתן להיעזר במילון כדי למצוא מונחים דומים.
  • שגיאות כתיב נפוצות - כדאי לכלול במילות החיפוש גם מילים עם שגיאות כתיב נפוצות. את המילים הללו ניתן להציג בכותרת הנסתרת באתר שלכם (meta tags) כדי שהגולש הרגיל לא יראה אותן, אך מנוע החיפוש יוכל לאתר אותן.
  • מילים בצורת רבים - את המילים הנבחרות כדאי להציג גם בצורת רבים, וכן בצורות הטיה שונות (עבר, הווה, עתיד).  
דוגמאות לכלי עזר לקביעת מילות חיפוש (באנגלית):
KeywordTumbler- עוזר במציאת מונחים דומים ותחליפיים http://www.keywordtumbler.com
TheDowser נותן כלים שונים כולל אופטמיזציה http://www.thedowser.com
Keyword Ranking Tool- כלי לבדיקת דירוגי אתר במנועי חיפוש http://www.digitalpoint.com/tools/keywords
Topword Tool- כלי ללא תשלום לניתוח וחישוב מספר ההופעות של מילות המפתח
 
*לאתר הכתבה באנגלית:

Go Back  Print  Send Page

חולם/ת על  קריירה ביזמות  

קורס ניהול ביום אחד
מט"י רעננה בשיתוף בית הספר לניהול ומנהיגות מזמינים אתכם לקורס ניהול ביום אחד עם מיטב המרצים בישראל.

חדש בסדרת המדריכים
המדריך הקצר להקמת עסק 

חבילת סדנאות מוזלת

מדגדג לך יזמות ואת/ה לא בטוח/ה איך לגשת לנושא



 קרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה

מחפש/ת משקיע למיזם!

 "בדרך שלי לעסק עצמאי"
פרויקט יזמות לדורשי עבודה 

קרן שמש
לעידוד יזמים צעירים

TheHive by Gvahim 
start-up accelerator
 
 
מטי רעננה מתמחה ב: הקמת עסק, גיבוש רעיון, יזמות עסקית, סטארט אפ, פתיחת עסק, יעוץ עסקי, הלוואות לעסקים, תוכנית עסקית ועוד

לייבסיטי - בניית אתרים