מהזדמנות ורעיון לעסק מצליח 
       יזמות עסקית, אינטרנט, ניו מדיה וטכנולוגיה 

       הרצליה - תל-אביב - רמת השרון  - כפר-סבא  - רעננה  - הוד השרון  - 
       גבעתיים - רמת-גן  - פתח-תקוה - נתניה - גבעת שמואל       


 

Spanish Russian Francais English עברית

 09-7602716
החרושת 27, רעננה ת.ד. 2384
למפת הגעה לחצו כאן
 
 
 







בואו לחשוב כמו יזם - סדנא חדשה




חולמים אבל חוששים?

יש לכם הרבה רעיונות עסקיים אך לא יודעים איך לבחון ולבחור?

רוצים לגלות את היזם שבכם?


בואו  "לחשוב כמו יזם" בעזרת סדנא יחודיית לפרטים לחצו>>>
 

 קידום מכירות


 
קידום מכירות

 
נכתב על ידי מיכאל כהן מנכ" ל מ.ט.י רעננה
 
קידום המכירות הוא התחום הבסיסי ביותר בפעילות השיווקית. בקד"מ ( קידום מכירות) אנו פועלים על שילוב של חושים אצל הלקוח. הפניה היא אל השכל , אל הרגש , אל המגע ובעצם לכל חוש אשר מסוגל להשפיע על החלטת הקניה של הלקוח.
זוכרים את הריח החמים ומעורר תיאבון של המאפיה , זה לא מקרי , זוהי פעילות טיפוסית של קד"מ אשר פועלת על חוש הריח (וכנראה בהמשך גם על חוש הטעם). בקד"מ ניתן לבצע אוסף רחב של פעילויות יצירתיות על מנת לגרום ללקוח לקנות את מרכולתנו. חלק מהפעולות הפכו לכל כך שגרתיות שאנחנו כבר לא נותנים על כך את הדעת, מה שעשוי לגורם להם להיות מעט פחות אפקטיביות- כמו טעימה של נקניק בדוכן המעדנים בסופר.
בדרך כלל הדרך הטובה ביותר להפעיל תמהיל של קד"מ הוא שילוב של מספר שיטות.
 
להלן רשימת שיטות לקד"מ
 
1.פרסום- אולי השיטה הנפוצה ביותר לקד"מ, בעיקר אותם פרסומות המודיעות על מבצעים למיניהם.
2.קופונים להנחות- נפוץ מאוד דרך כרטיסי אשראי ואינטרסים של מרכולים ופארמים למיניהם. הרעיון הוא לגרום ללקוח לבוא לנצל חלון הזדמנויות קצר טווח.
3.מבצעי הנחות- אנשים אוהבים לקנות דברים שנראים יקר במחיר זול יותר. המחיר נתפס כמדד לאיכות ולכן כאשר נותנים לנו הנחה אנו מרגישים שהגדלנו את יחס העלות/תועלת שלנו.
4.מבצעי מכירה משולבים – הרעיון כאן הוא לבנות ללקוח חבילה אטרקטיווית, לדוגמא "אחד ועוד אחד חינם" או קנה מוצר מסויים וקבל מוצר מסוג אחר חינם.
5.הגרלות ומבצעי פרסים- אמצעי שהופך ליותר ויותר נפוץ בו מופעל אלמנט של ריגוש ומתח.
6.חלוקת דוגמיות ודוכני טעימה- אחד הכלים להביא לחשיפה של מוצר חדש הוא לתת ללקוח אפשרות להתנסות עמו או לטעום ממנו בצורה של דוגמית (מתאים לבושם, מוצרי מזון, אבקות כביסה ודטרגנטים וכד').
7.פינת מבצעים- ישנם מקומות בהם מנסים למשוך קהל ע"י החזקה של פינת מבצעים קבועה בא ניתן להיפטר מסחורה ישנה או לשים סחורה בצורה של "LOSE LEAD” .
 
צריך לשים לב שלא לעשות "OVERSHOOTING” כי אז יתכן ונפספס את המטרה בעקבותיה אנו מבצעים את הקד"מ. לדוגמא עסק שמעוניין להגדיל את מכירותיו לרגל סוף עונה לא צריך לבצע מבצעי הנחות גורפות לאורך כל השנה שכן אז יתכן והעסק ישנה את מיצובו ויאבד חלק מהקסם שהיה בו. כמו כן שימוש לא נכון בכלי קד"מ יכול לגרום לזילות מסויימת של העסק מצד הלקוח.
 
כעת מה שצריך לעשות זה להפעיל את היצירתיות שלנו ולהמציא פעולות לקידום מכירות שיגרמו לקהל שלנו להתרגשות ואז בעקבותיהם יבואו גם המכירות.
בהצלחה
 
 
 

חולם/ת על  קריירה ביזמות  

קורס ניהול ביום אחד
מט"י רעננה בשיתוף בית הספר לניהול ומנהיגות מזמינים אתכם לקורס ניהול ביום אחד עם מיטב המרצים בישראל.

חדש בסדרת המדריכים
המדריך הקצר להקמת עסק 

חבילת סדנאות מוזלת

מדגדג לך יזמות ואת/ה לא בטוח/ה איך לגשת לנושא



 קרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה

מחפש/ת משקיע למיזם!

 "בדרך שלי לעסק עצמאי"
פרויקט יזמות לדורשי עבודה 

קרן שמש
לעידוד יזמים צעירים

TheHive by Gvahim 
start-up accelerator
 
 
מטי רעננה מתמחה ב: הקמת עסק, גיבוש רעיון, יזמות עסקית, סטארט אפ, פתיחת עסק, יעוץ עסקי, הלוואות לעסקים, תוכנית עסקית ועוד

לייבסיטי - בניית אתרים