מהזדמנות ורעיון לעסק מצליח 
       יזמות עסקית, אינטרנט, ניו מדיה וטכנולוגיה 

       הרצליה - תל-אביב - רמת השרון  - כפר-סבא  - רעננה  - הוד השרון  - 
       גבעתיים - רמת-גן  - פתח-תקוה - נתניה - גבעת שמואל       


 

Spanish Russian Francais English עברית

 09-7602716
החרושת 27, רעננה ת.ד. 2384
למפת הגעה לחצו כאן
 
 
 







בואו לחשוב כמו יזם - סדנא חדשה




חולמים אבל חוששים?

יש לכם הרבה רעיונות עסקיים אך לא יודעים איך לבחון ולבחור?

רוצים לגלות את היזם שבכם?


בואו  "לחשוב כמו יזם" בעזרת סדנא יחודיית לפרטים לחצו>>>
 

 20 טיפים לשיווק ומכירות


 
טיפים למכירות – לקט מספרי מכירות

 
 
נכתב ע"י מר דני קרני – יועץ שווק  
 
 
1. עבוד עם יעדים . יעד הוא חלום עם שעת אפס
 
2. לא חשוב כמה זה שווה, חשוב כמה חושבים שזה שווה
 
3. מכירה : אמנות יצירת תנאים שבאמצעותם הקונה משכנע את עצמו
 
4. הסיכוי להצליח במכירה הוא כשאתה נכנס לדילמה המתנהלת כבר עכשיו במוחו של הלקוח
 
5. ידיעה כלשהי על הלקוח שלך חשובה בדיוק כמו ידיעת הכל על מוצרך, ומהווה בסיס לקשר ולשיחה
   
6. אם הלקוח קשה לפיצוח אך שווה חיזור, תגדילו את סיכויי הפיצוח אם תגלו עליו כמה שיותר פרטים ותפעלו בהקשר אליהם
 
7. חומר הקריאה החשוב ביותר של איש מכירות הוא זה המופיע על כתלי משרדו של הלקוח. כשאתה ממתין לו, או כשהוא בטלפון, זו ההזדמנות שלך לדעת עליו יותר ...
 
8. מרגע שהצמדת את אישיותך לתהליך המכירה הלקוח מתחיל להגיב לאישיותך ומפסיק להגיב להצעה
 
9. קשרים ענפים יובילו אותך תמיד לפניות חמות. השתדל להפוך כל אבן כדי לאתר קשר ללקוח מטרה.
פניה ראשונה חמה שווה הרבה פניות קרות
 
10. סוד הפניה הקרה : למד הרבה על לקוח המטרה , ושלב בפנייתך גורמים הנוגעים בו
 
11. מכירה מתאפשרת רק כאשר הצלחת לגלות את "הכפתור" של הלקוח : נקודת רגישות לרכישת המוצר
 
12. חיזור אחרי לקוח קר : שלח לו חומר מספר פעמים כדי שהוא ידע שאתה מחזר אחריו
 
13. אם אתה לא מצליח לפצח לקוח, או להיות הספק המוביל שלו, דאג להיות מספר 2 חזק ! או בחיזור או כספק. אם מספר 1 יעלם , אתה הבא בתור
 
14. שלח ללקוחות וללקוחות המועמדים כל חומר מעניין – מאמר, ספר , כתבה – סתם, ללא קשר לכלום
 
15. הלקוח הקר נקרא לקוח בכח. גלה בו עניין אישי יותר מאשר בלקוח חם .
 
16. איש מכירות טוב נתפש כיועץ ללקוח בתחומו, נאמן, כמעין עובד שיר נוסף בחברה, ששכרו משולם על ידי מישהו אחר.
 
17. הלקוח שלך אינו דואג אם אתה לא מבקר אותו. אתה צריך לדאוג !     
 
18. קבע תכנית עבודה שבועית – כמה ביקורים או טלפונים אתה צריך לבצע ביום, בשבוע. תכנית עבודה מבוצעת הוא מפתח להצלחה.
 
19. אם אתה נותן אמון בעצמך, אין דבר שלא תוכל להגשים.
 
20. הסתת מכה בסלע 100 פעמים מבלי להשאיר בו סימן. במכה ה 101 הסלע יתבקע לשניים. אתה יודע שלא המכה האחרונה השיגה זאת אם כי אלה שקדמו לה.
 
 

חולם/ת על  קריירה ביזמות  

קורס ניהול ביום אחד
מט"י רעננה בשיתוף בית הספר לניהול ומנהיגות מזמינים אתכם לקורס ניהול ביום אחד עם מיטב המרצים בישראל.

חדש בסדרת המדריכים
המדריך הקצר להקמת עסק 

חבילת סדנאות מוזלת

מדגדג לך יזמות ואת/ה לא בטוח/ה איך לגשת לנושא



 קרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה

מחפש/ת משקיע למיזם!

 "בדרך שלי לעסק עצמאי"
פרויקט יזמות לדורשי עבודה 

קרן שמש
לעידוד יזמים צעירים

TheHive by Gvahim 
start-up accelerator
 
 
מטי רעננה מתמחה ב: הקמת עסק, גיבוש רעיון, יזמות עסקית, סטארט אפ, פתיחת עסק, יעוץ עסקי, הלוואות לעסקים, תוכנית עסקית ועוד

לייבסיטי - בניית אתרים