עבוד עם יעדים. יעד הוא חלום עם שעת אפס
לא חשוב כמה זה שווה, חשוב כמה חושבים שזה שווה
מכירה: אמנות יצירת תנאים שבאמצעותם הקונה משכנע את עצמו
הסיכוי להצליח במכירה הוא כשאתה נכנס לדילמה המתנהלת כבר עכשיו במוחו של הלקוח
ידיעה כלשהי על הלקוח שלך חשובה בדיוק כמו ידיעת הכל על מוצרך, ומהווה בסיס לקשר ולשיחה
אם הלקוח קשה לפיצוח אך שווה חיזור, תגדילו את סיכויי הפיצוח אם תגלו עליו כמה שיותר פרטים ותפעלו בהקשר אליהם
חומר הקריאה החשוב ביותר של איש מכירות הוא זה המופיע על כתלי משרדו של הלקוח. כשאתה ממתין לו, או כשהוא בטלפון, זו ההזדמנות שלך לדעת עליו יותר...
מרגע שהצמדת את אישיותך לתהליך המכירה הלקוח מתחיל להגיב לאישיותך ומפסיק להגיב להצעה
קשרים ענפים יובילו אותך תמיד לפניות חמות. השתדל להפוך כל אבן כדי לאתר קשר ללקוח מטרה.
סוד הפניה הקרה: למד הרבה על לקוח המטרה, ושלב בפנייתך גורמים הנוגעים בו
מכירה מתאפשרת רק כאשר הצלחת לגלות את "הכפתור" של הלקוח: נקודת רגישות לרכישת המוצר
חיזור אחרי לקוח קר: שלח לו חומר מספר פעמים כדי שהוא ידע שאתה מחזר אחריו
אם אתה לא מצליח לפצח לקוח, או להיות הספק המוביל שלו, דאג להיות מספר 2 חזק! או בחיזור או כספק. אם מספר 1 יעלם, אתה הבא בתור
שלח ללקוחות וללקוחות הפוטנציאלים כל חומר מעניין - מאמר, ספר, כתבה - סתם, ללא קשר לכלום
הלקוח הקר נקרא לקוח בכח. גלה בו עניין אישי יותר מאשר בלקוח חם.
איש מכירות טוב נתפש כיועץ ללקוח בתחומו, נאמן, כמעין עובד שיר נוסף בחברה, ששכרו משולם על ידי מישהו אחר.
הלקוח שלך אינו דואג אם אתה לא מבקר אותו. אתה צריך לדאוג!
קבע תכנית עבודה שבועית - כמה ביקורים או טלפונים אתה צריך לבצע ביום, בשבוע. תכנית עבודה מבוצעת הוא מפתח להצלחה.
אם אתה נותן אמון בעצמך, אין דבר שלא תוכל להגשים.
הסתת מכה בסלע 100 פעמים מבלי להשאיר בו סימן. במכה ה 101 הסלע יתבקע לשניים. אתה יודע שלא המכה האחרונה השיגה זאת אם כי אלה שקדמו לה.
פניה ראשונה חמה שווה הרבה פניות קרות
אנחנו במ.ט.י מסייעים לעסקים ויזמים להצליח בעולם העסקי. לחצו כאן לקבלת עזרה בבניית תוכנית עסקית
Comentários